איתור נזילות מים עם המלצות לתיקון נזילות במצלמה טרמית

Wiki Article

איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית מסייע לאנשי המקצוע לבחון את מצב הקירות במבנה, כמו גם את הרצפות באמצעות מצלמת אינפרא שפועלת על פי איתור טמפרטורות חמות וקרות וסימונם על ידי צבעים.

נזילה המתרחשת באזור המגורים, בין אם בתוך הבית או מחוצה לו: יכולה לשבש מאד את איכות החיים, תוך שהיא יכולה לבקוע משלל אלמנטים במבנה, כמו גם מתשתיות שאינן מתפקדות, כמו גם ישנות.

מה שקורה זה שעם הזמן נוצרים מאין סדקים, לפעמים גם מלחץ מוגבר של מים, סדקים אשר לאחר זמן מה נהיים עמוקים יותר ואז נוצר פיצוץ. גם קורוזיה יכולה לגרום לבעיה בצנרת החיצונית.

קרא עוד » בדיקת הצפה לגגות התפקיד המרכזי והחשוב ביותר של בדיקת הצפה לגגות הוא לוודא כי הבית אכן אטום באופן שלם ומלא מפני גשמים אשר עלולים לחדור לבית הן מהמרפסת

העבודה כוללת: איתור נזילה באמצעות צילום במצלמה תרמית, הפעלת מד לחות, בדיקות לחץ במעגל סגור (כולל מים חמים וקרים), בדיקת הצפה והפקת דוח ממצאים.

מצלמה תרמית היא מצלמה הפועלת על אנרגיית החום בשילוב גלי אינפרא אדום שאינם נראים לעין האנושית. כאשר נוצרת נזילה של מים בתוך הקיר, נוצר מצב של שינויי טמפרטורה באזור הנזילה.

קרא click here עוד » פתרונות אחסון מחסנים עוזרים לחברות לאחסן ביעילות את מוצריהן.

מצלמה תרמית הינה מצלמה אשר תהליך הייצור שלה נעשה במטרה שניתן יהיה לאתר בקלות נזילות, מקור של רטיבויות, כשלים באיטום וכדומה…

אם זיהיתם סימני רטיבות או נזילה אצלכם בבית, אל תחכו. מים יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך, לעודד הופעה של עובש וטחב, לפגוע בקירות, רצפות ותהליכי איטום.

אז תחסכו לעצמכם את הסיוט הזה ופשוט תדאגו לאתר את מקור הנזילות באופן מהיר ומדוייק, באמצעותו של בעל מקצוע מיומן.

אם פעם זה באמת היה סיוט, היום איתור נזילות הוא עדיין התעסקות לא נחמדה במיוחד, אבל אזרחי ישראל יכולים להיות רגועים. כיום יש כלים מיוחדים שמסייעים למצוא את הנזילה גם אם היא חבויה מהעין ומקשה על העבודה. אפשר היום למצוא את הנזילה ללא חפירה או הרס שמחייב אתכם בשיפוץ הבית. חברה איכותית, מתקדמת ומקצועית תסייע לכם למצוא את הנזילה בקלות באמצעות טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות כלים כמו מצלמת אינפרה אדום, איתור נזילות באמצעות סיבים אופטיים שרגישים ללחות, צבע ודחיסות המים, הדמיות וסריקה תרמית, ועוד.

על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית, מחדירים מצלמה טלסקופית אל תוך הקיר, שנראית כמו נחש דק שבראשו יש מצלמה.

חשוב להבין שעם שירות כמו מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר טוב הוא לא פריבילגיה, אלא חובה.

מרזבים לא עובדים – מרזבים תפקידם להעביר את המים שהצטברו על גג המבנה הלאה אל מקומות ייעודיים וזאת כדי שניתן יהיה להוריד את המים בצורה מכנית מהגגות ובכך למנוע היווצרות מים על גג המבנה – מה שעלול לגרום לנזילות והצטברות מים מסוכנת.

Report this wiki page